Pages

4.28.2011

Saleum by Nyawoeng

salamu’alaikom warahmatullah
jaroe dua blah ateuh jeumala (dua tangan menangkup bejana)
jaroe lon siploh di ateuh ule (sepuluh jari diatas kepala)
meuah lon lake bak kawom dumna (maaf saya untuk semuanya)

jaroe lon siploh di ateuh ubon (sepuluh jari saya diatas kepala)
salamu’alaikom lon tegur sapa (assalamu’alaikum saya menegur sapa)
jaroe siploh beu ot sikureng (sepuluh jari saya angkat sembilan)
syarat ulon khen tanda mulia (syarat saya sampaikan tanda mulia)



jaroe sikureng lon beu ot lapan (sembilan jari saya angkat delapan)
geunan to timphan ngon aso kaya (pengganti timphan dan asoe kaya)
jaroe lon lapan lon beuot tujoh (delapan jari saya angkat sepuluh)
ranup lam bungkoh lon jok keu gata (bungkusan sirih saya berikan untuk anda)

No comments:

Post a Comment